HEEEELG!! =)

Åh va skönt.. har verkligen längtat massor! Ska bli så skönt att bara ta det lugnt och så ska jag till Sara på lördag och bara mysa och surra! Super nice =)
Jag och älsklingen ska se Narnia på ett tag också.. yeye.. tyckte den var så bra när jag såg den på bio =)

Hihi.. Marre Jo men det var typ massa olika saker men bla så var det en tjej som klev på sista tunnelbanan nånstans i södra sverige efter en krog kväll och tunnelbanne vagnen var nästan tom, satt ett gäng med typ 2-3 killar och en tjej där. Hon klev på och satte sig på motsatt sida av gänget och så att hon såg dom. Hon tittade dit och såg att tjejen satt och tok stirrade på henne och tyckte ju typ va fan va jobbigt! Så hon tittade ut och i golvet och så men när hon tittade tillbaka så satt tjejen fortfarande och tok stirrade! Tåget stanna på en station och så klev det på en man som satte sig i närheten av gänget och tjejen satt fortfarande och stirrade på henne. Mannen som klev på går fram till hon som blir utstirrad och tar henne på axeln och säger: Jag vet att det här låter jättekonstigt men kliv av på nästa station! Hon börjar ju fundera och blir ju typ livrädd men kliver iaf av och mannen följer efter. Hon tror ju typ att han ska våldta henne och är jätteskärrad. Han stannar henne och ber henne sätta sig ner och  säger: Jag vet att det här låter konstigt men jag är läkare och jag vill inte skrämma dig men den där tjejen var död!

Svin läskigt och massa andra såna saker berätta hon också =)

Marie.. Hihi.. jag vet faktiskt inte vart det kommer ifrån men läskiga badrum och dusch rum på badhus å sånt har jag typ skräck för =) Och du vet på badet när dte blir sådär läskigt på golvet? Det kan jag inte heller gå i närheten av =) Jag är en riktig fjant! =)

Dom ringde idag från klarsynt och mina glasögon är klara så jag ska hämta dom imorgon tänkte jag. Ska bli så grymt skönt att kunna ha dom instället för linserna ibland! Dom skaver verkligen massor nu! =(
Ska byta till endags linser sen också. Jobbigt att gorma med månadslinser och vätskor å allt.

Nu ska jag äta lite!

Kram

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Urban myth....;P

2009-02-07 @ 13:39:53
Postat av: Marielle

huvva vilka berattelser lisa berattade... hur kom ni in pa ett sant amne?? Hehe, trodde det var na hemskheter om USA och att ni nu var radda for att komma hit!!!! Ha en super helg darling!

2009-02-07 @ 18:08:08
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0