Åååhhh!

Gud va jag är sugen på att köpa en bastu!! Och en badtunna!! Skulle ju vara helt sjukt mysigt att ha på gården. Inte för att jag är nåt super fan av att basta men jag tycker det är skönt ibland.. bara det inte är fööör varmt. Och en badtunna skulle ju vara helt underbart! Satt och kollade på blocket lite och hittade den här bilden.. så stört mysigt!!


Åh va jag vill ha!!

Magnus är helt med på min idé också =) Fast han är väl lite mer realistisk och inser att det skulle kosta runt 100 000kr att få det sådär som på bilden. Fast jag vägrar att inse det.. jag menar hallå.. bastun kostar 25000kr och badtunnan kostar ungefär lika mycket.. inte tusan kan det väl kosta 50000 kr att bygga altanen å de??! Fast vad vet jag.. jag tyckte typ att det skulle kosta 1000kr att bygga den =) Jag menar.. det är ju bara några plankor! Finns kanske en anledning till att det är min älskling och inte jag som sköter byggandet i den här familjen =)

Men nån dag.. då jäklar ska jag ha ett sånt där! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja va mysigt, en sån skulle man ha! :) skithärligt juh.. men fasen va dyrt hehe.

2009-02-03 @ 19:10:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0