28 minus!

Oh my god va kallt det var imorse när älsklingen skulle fara till jobbet! 28 minus.. tyckte så synd om honom när han skulle iväg och sen när han ska stå och lasta av utanför butikerna =(
Nu har det iaf hunnit bli lite varmare.. "bara" 17 minus.

Har just ringt till shestore i stockholm och beställt en Heidi Klum t-shirt! Yey! Jag älskar den.. tycker den är så cool =) Blev ju dyrare när man ber dom skicka den men va tusan jag måste  ha den och jag kan ju inte åka dit och köpa den =) Har inte hört att nån butik här uppe har den heller så. Kul att höra lite stockholms dialekt också.. hihi.

Idag ska jag städa och tvätta och sen ikväll blir det att se den andra Narnia filmen =)
Vad ska ni göra idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja nå grymt kallt idag, usch tycker också synd om min darling som ska va ute!! :/ ikväll ska vi till Adams föräldrar o hälsa på, de e hemma från thailand nu. sen blire att palo kommer till oss och ser fotboll. :) kram!

2009-02-11 @ 14:21:23
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Idag har jag jobbat o nu ska jag ata plattar. Sen funderar jag pa att fara och gora lite brollopsgrejor! :) Ikvall maste jag plugga lite tyska och sen mysa med min baby!!!! Du maste lagga upp bild pa den dar trojan dar! Hehe har ar det typ plusgrader varje dag! all sno haller pa att tina bort!

2009-02-11 @ 21:06:07
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0