090227

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig..hittills iaf =) Vaknade kl 10 vilket är ganska tidigt för att vara jag! har iof gått och lagt mig tidigt senaste dagarna också. Låg och myste med India ett tag och sen steg jag upp och satte igång en tvättmaskin och plockade undan lite.
Känner mig rätt trött men det beror nog på att jag vaknade runt 01.30 för att India stod och pep och ville ut. Stackars liten var lite dålig i magen men det verkar vara bra nu. Hade lite svårt att somna om igen efter det men jag piggnar säkert till om ett tag.
Annars finns ju alltid cola och choklad att ta till =)

Jobbar helg nu också 13-21.15 idag och 8-15 imorgon, 16-21 på söndag. Suck!
Men det är iaf min korta lördag så man får vara glad för det lilla =)


Nu ska jag och India äta frulle!

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0