Usch vilken skit dag..

Allt efter promenaden har bara "jävlats" och jag har varit på riktigt dåligt humör. Utan nån egentlig anledning dessutom. Har varit ovanligt lätt retlig ett tag nu och det är störande som fan eftersom att det får gå ut över Magnus. Och det känns ju inte så snällt att vara grinig och snäsig mot han utan att han förtjänar det. Stackars älsklingen får dras med en bitterfitta.. haha.
Hoppas det går över snart för jag orkar inte gå runt och vara sur hela tiden med allt annat som är just nu också.

Kanske skulle ta tabletterna och gå och lägga mig och hoppas att jag är på bra humör imorgon.. fast jag jobbar ju imorgon så chansen att jag kommer vara på bra humör är ju lika med noll.
Suck.. jag måste verkligen hitta ett nytt jobb och det fort!

Nä nu blir det kväll té! Senaste kvällarna har jag och India myst i soffan och jag har druckit apple & cinnamon té.. riktigt mysigt! Helt klart underskattat..

Sov gott

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0