Tandläkaren imorgon =(

Bläää.. måste till tandläkaren igen imorgon men nu blir det förhoppningsvis sista gången på ett bra tag! Trodde aldrig att det skulle ta såhär lång tid för dom att göra en rotfyllning.. fan typ ett halvår!
Blir inte kul att betala skiten..
Hoppas verkligen att det går bra imorgon! Tycker ju verkligen grymt illa om att gå dit och sen ca 1-2 månader tillbaka så har jag svin ont i ena sidan av käken när jag gäspar och gapar. Kul när man ska ligga och gapa så stort man kan i 2 timmar typ =( Men så tänkte jag såhär.. istället för att boka om min tid igen så får dom väl helt enkelt bedöva den delen av käken. Jag menar hallå.. dom har ju liksom grejerna för det =) Så jag hoppas det funkar för annatr går det inte.. blir ju fasen tårögd av smärta när jag gäspar och så knastrar det sjukt obehagligt också.

Har suttit och pysslat med lite bilder också. Har lagt upp lite nytt på pixbox! MiaE heter jag där för er som vill se dom =)

Annars har det inte hänt så mycket idag.. jobbade några timmar och sen har vi bara ätit och slöat. Kunde ju som inte göra så mycket annat i regnet. Funderar på att hoppa i duschen och gå och lägga mig sen.. eller om jag är slö och duschar på morgonen i morgon istället.. hmm.. stora problem här =)

Nä.. tror faktiskt att det får bli glass med chokladsås och lite tv!



Jag och fina Sara i party tagen =)



God natt



Hoppas ni har en bra kväll!

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0