Segaste internet!

Shit pommes va segt det går ikväll.. tar typ en minut att komma in på en sida på internet. Brukar ju gå hur fort som helst i vanliga fall.
Nåja nåja.. inte så allvarliga problem egentligen =)

Sorry att jag är så dålig på att uppdatera men jag känner att jag inte riktigt orkar lägga så mycket energi på bloggen just nu.. sen blir det bara en massa tjat om magen och att jag mår dåligt så jag lovar att bli bättre på uppdateringarna så fort jag mår bättre!

Hade iaf tänkt lägga upp lite bilder från lill huset men insåg (efter lite panik) att jag hade glömt kameran hos Jannice i lördags. Så jag får återkomma med bilderna.
Vi har iaf lagt klart golvet i lill huset så nu är det som bara badrummet kvar innan vi kan flytta in. Sen blir det nog en tripp till Ikea snart för att köpa nya luckor till köket och lite sånt men det är det ju inge panik med.. det tar vi när vi känner att vi orkar och hinner. Huvudsaken är ju att vi kan bo där, och ha vatten och en fungerande toa =)

I går kväll hade vi en bonfire för första gången hos oss i trångfors.. var huur mysigt som helst! Måste vi absolut göra om snart igen. Skulle ju dock vara bra om vi har en fungerande toa tills nästa gång =)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner i sängen.

Hoppas ni har det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

ja det var supermysigt :) och precis, det var bara toa som saknades hehe :)

2009-09-01 @ 10:21:16
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul att fixa till hemmet, eller blir kul då det är klart =)



Kraam på dig!!

2009-09-01 @ 15:16:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0