Översvämmning på ica!

Shit vilken kväll alltså! Har varit/är riktigt oväder ute och runt 20 tiden ikväll så började det pumpa upp vatten ur golvbrunnarna på jobbet och så forsade det ner för några stolpar från taket. Så man kan säga att det blev lite blött på några ställen. Slapp tack och lov stanna efter jobbet för att städa och torka upp! =) Brandkåren var in en sväng men då hade det slutat pumpa in vatten så dom kunde inte göra nåt så dom for igen. Dom hade fått vara till coop också för blixten hade visst slagit ner där.. vet dock inte om det blev några skador eller så.
Men vårat stackars ica hus skulle verkligen verkligen behöva en ordentlig renovering! Har ju några år på nacken så det finns ju lite skavanker.

Jo.. och så har jag träffat min kusin och mina kusin barn från stockholm idag också.. riktigt roligt =) Var ut till trångfors och visade vårat nya hus. Dom tyckte det var ett stort hus och en enorm gård om man jämför med deras små gårdar och ganska små hus =) Fast vi har ju en sjukt stor gård även för att vara här uppe..haha.


Tog några bilder med telefonen på vattnet men jag vet inte hur man får in dom i datorn så det får bli ett senare projekt för nu tänkte jag äta lite mat!

God natt

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe översvämning igen, det blir ju alltid så när det regnar lite extra.. flummigt att det alltid blir så, som sagt, de kanske borde fixas dem där skavankerna :) hehe.. KRAM gumman!

2009-08-10 @ 22:35:51
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Shit, vad jobbigt!! Kram!

2009-08-11 @ 18:04:00
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0