Natti natt

Har ändå lyckats med rätt mycket idag, men det känns kan jag lova! Skönt att ha fått saker gjorda och att ha kunnat göra det i min egen takt, När det har blivit för jobbigt har jag bara satt mig en stund, käkat lite chips och bara tagit det lugnt.
Har städat ur skrotet ur lill huset och skruvat upp några gips skivor i lill huset. Egentligen har jag inte gjort så mycket men det jag har gjort har gått bra så det känns riktigt bra.
Hoppas att jag mår hyfsat imorgon också och att vi får tag i färgsprutan så jag får prova leka med den lite. Lär väl bli älsklingen som gör det mesta jobbet men jag vill prova lite iaf =)

Nu ska jag se lite tv och sen krypa ner i sängen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

men det var ju bra att du fixade lite grann. hoppas du mår bättre snart!

2009-08-26 @ 18:44:33

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0