Ekonomi-panik.

Nä.. fan också. Har efter en väääldig massa velande kommit fram till att jag nog inte kan åka trots allt. Känns rätt trist men samtidigt har jag såå mycket annat jag måste prioritera! Och jag kanske kan gå nästa gång han kommer hit istället.
Även om jag inte kan gå då så har jag ju redan varit på en konsert med dom. I Oslo för... hmm... ja, runt 10år sen tror jag? Eller stämmer det Lina??
Det var riktigt jävla roligt och verkligen en upplevelse.

Har ju ett helt hus som ska renoveras och allt så jag har faktiskt insett att jag nog måste lägga i princip alla pengar på det.
Fasen va gött det hade varit att vinna några miljoner alltså!! Skulle verkligen behöva det iaf =)



Sötnosen ligger nedanför bron och myser i solen.

Har faktiskt kommit ihåg att boka biljetter (och hämtat ut dom!) till farmen på lördag också. Fasen va dyrt det är alltså.. fan 170kr i inträde bara. Sen ska man ju nån vända till baren också.  Men men.. kommer säkert bli super roligt så det får väl vara värt det =)
Laddar upp som faan nu =) Bara samma jäkla problem som alltid.. VAD ska man ha på sig???

Nä nu blir det sängen!

God natt


Kommentarer
Postat av: Lina

8 år sen var det.. så 10 börjar närma sig.. oj oj vad gamla vi är :)

2009-08-07 @ 10:01:56
Postat av: Cissi

Tusen tack =) kraaam!

2009-08-07 @ 15:36:10
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0