Älsklingar..

Vad skulle jag göra utan Magnus och India?! Förmodligen lägga mig ner och dö.. tur att jag har dom som stöttar mig och faktiskt lyckas göra mig lite glad nu också.


Älsklingen körde lite gokart på gräsmattan och India sprang efter =)
Jag satt på bron och tittade på.



Såhär trött blir man efter att ha jagat en gokart.


Så fin.

Ska fara och köpa pizza snart. Orkar inte göra mat idag.

Ska iaf prova jobba imorgon och se hur det känns.. känns det inte bra så sjukskriver jag mig en vecka iaf, Tyckte läkaren också.


Hoppas ni har en bra helg.



 


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-23 @ 00:48:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0