090823

Ska prova jobba idag och se hur det känns. Senaste veckan har det ju gått lite sisådär. Har bara ett kort pass (16.30-21.15) idag så det känns lagomt att prova om det skulle bli för jobbigt. Känner jag att det inte funkar så tyckte läkaren att jag skulle sjukskriva mig en vecka iaf och bara vila och ta det lugnt. Och jag håller med.. känner att jag måste lyssna ordentligt på kroppen nu och faktiskt stanna upp och vila när den säger ifrån! Inte värt att slita ut sig på jobbet för det straffar sig bara i längden.

Igår hade jag och min älskling en jätte mysig dag och kväll. Först steg vi upp tidigt och jag följde med till vidsel där älsklingen köpte en motor och sen for vi hem och la oss och sov nån timme till. Låg och pratade och skrattade i sängen ett bra tag sen när vi vaknade och sen tog vi det bara lugnt och på kvällen for vi och köpte pizza och daim glass och hyrde en film. Sen myste vi bara hela kvällen. Var så himla skönt! Jag behövde verkligen ha en sån dag när man bara myser och kramas och tar hand om varann.

Nu ska jag äta en sen lunch och sen göra mig klar för jobbet.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0