090817

Idag känns det bättre så det blir att fara och jobba.. suck! Hade egentligen varit skönt och kanske bäst att vara hemma en dag till och vila så cystorna slutar göra ont men jag är för snål. Får väl se om det blir värre igen men då får jag väl gå hem igen. Som lite svårt att veta hur jag reagerar för nu när jag har varit stilla och bara legat i soffan och knaprat tabletter så blir det ju bättre men när jag börjar röra mig så kan det komma tillbaka igen. Att röra på sig är rena döden för magen och cystorna! Så träna när man har den här sjukdommen är riktigt knepigt. Man måste isåfall försöka vara synsk och veta om man kommer få ondare snart eller om man har nån ond cysta för har man det och tränar så går det typ åt helvete.
Haha.. tur att jag är en riktig soffpotatis då =) Går ju bara promenader med India men för det mesta det senaste året efter operationen och med tanke på hur vi bor så brukar hon bara vara ute själv på gården. För tom när jag bara går på promenad så kan jag känna hur det börjar göra mer ont i magen. Oftast då så gör det ju inte jätte ont utan är bara det där molande som mensvärk ungefär.. och det är ju ingen fara.. det kan jag leva med.

Är så himla fint här ute på ön den här årstiden när fälten snart ska skördas och då vill jag verkligen gå ut och gå långa promenader. Tror jag ska försöka ta mig ut på en långis imorgon efter jobbet och då ska jag ta med kameran och fota lite. Är verkligen så otroligt vackert!

Men nu ska jag ta en snabb dusch och göra mig klar för jobbet!

Ha en bra dag.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0