Valuta växling =)

Yey.. var och växlade in nästan 5000kr idag och fick 590 dollar! Nu känns det att det närmar sig och jag längtar så jag håller på döööö!! =) Tänkte vänta lite med att växla in resten tills närmare resan. Men skönt att ha lite dollar iaf.
Nu är det "bara" 41 dagar kvar tills vi åker. Dubbel lycka för mig för dels åker vi till usa och träffar söta lilla Marre och för det andra så börjar min 4 veckors semester då! =) Oh yeah!

Annars har det väl inte hänt så mycket roligt idag.. jobbat, växlat pengar och ätit middag.
Känner för att ta det riktigt lugnt resten av dagen/kvällen och bara läsa och se på tv. Har börjat läsa en bok som heter "flickan från ovan" riktigt bra.. eller ja,grym och hemsk men bra ändå.

Vad har ni gjort idag?

Nä nu ska jag läsa!

Kram



--------------------------------------

Åhh.. har pratat med Marre nu =) Fan va roligt att höra din röst gumman! Humöret gick upp på topp direkt =)
Snart kommer vi!!! =)



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0