Softar dag!

Ojojoj va vi har tagit det lugnt idag! Låg och läste i sängen till 12.30! Innan jag klev upp och gjorde frukost(?) sen hamnade vi i soffan och slöade framför tvn med film och inte förens kl 16 tog jag mig in i duschen och sen iväg och handlade middag. Men det känns riktigt skönt och välbehövligt med en sån här lugn dag. Älsklingen är fortfarande sjuk och nu när jag kom hem efter handlingen så kände han sig sämre igen! Stackars!

Nu håller jag på att ladda inför våran tjejkväll.. behöver få upp lite mer energi!! Energi nivån har verkligen varit i botten idag. Men lite middag och choklad brukar ju hjälpa =)
Ska bli så jävla kul att surra med mina sötisar!

Nä nu ska jag vara effektiv!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0