Påsk ris!

HIhi.. min lilla India är ju bara för söt! Har tagit in påsk ris och pyntat med lite fjädrar och ägg.. men det tyckte hon blev lite läskigt fast ändå lite roligt samtidigt =)

Här resultatet iaf!

 

Så oerhört söt är hon! =)


Blev en ganska aktiv dag idag ändå.. har hunnit med massor! Plumsade runt i snö upp över knäna när jag skulle plocka påsk riset. Sen har jag tvättat av sommar fälgarna till golfen och tagit bilder för nu ska dom ut på blocket.

Men nu börjar visst filmen..

Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

naaaaaw va sooot hon ar!!!!!!! Jag borjar bli riktigt sugen pa att skaffa vovve nu jag o Ryan.. men han vill inte skaffa forran till varen.. o det ar ju typ ett helt aaaaar dit!

2009-04-05 @ 22:29:56
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

hon är så himla söt!nån gång måste vi dejta och se hur våra tjejer går ihop=)

2009-04-06 @ 10:19:10
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0