Jag kunde inte hålla mig!! =)

Hihi.. nä shopping nerven kliade för mycket.
Jag for en snabbis till Luleå med mamma och köpte 2st jättefina klänningar/tunikor på GinaTricot. Tur att dom var billiga med tanke på resan =)
Sen var vi på Biltema och köpte en spindelled och bromsslangar till min bil så jag kan ombesikta den och få godkänt! India var med också.. hon behövde "åka in" sin nya bilbur och det gick jättebra, hon är så duktig min lilla sötnos.

Nu ska jag börja med middag.. fläskfilé stubbar med kroketter och svampsås blir det. Mums!


        
Mina nya inköp =) Så nöjd är jag.. nu måste
sommaren komma!


Nu måste jag sätta fart med maten!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja dem var fina :) måste också till luleå nån sväng, får se när det blir.

2009-04-01 @ 21:34:35
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vilka fina klänningar!!

2009-04-02 @ 11:25:40
Postat av: Marre

Hey darling! :) Skitsnygga klanningar. blev sugen pa att plata mina nya outfits, kopte dom pa ett stalle som paminner om GinaTricot... det heter Express :)gotta show you hoho!! Puss gumman

2009-04-02 @ 23:07:27
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0