Cysta jävel

Usch va less jag är! Jag hatar dom. Har känt ett tag nu att dom är tillbaka och idag på jobbet fick jag rätt ont ett tag. Men men.. kan ju inte göra så mycket åt det. Grymt jobbigt bara. Hoppas jag klarar mig till USA och tillbaka iaf!

Har väl egentligen inte så mycket att säga/skriva, kom hem från jobbet för ett tag sen och har ätit kvällsfika med älsklingen. Han blev nog lite små sur lät det som när han hörde att jag hade ont i magen och har känt att jag har cystor igen sen ett tag tillbaka. Men jag vill inte att han ska gå och oroa sig eller tänka på det, just nu är det ju inte så jätteont. Känns ju bara dumt att lasta över det på han också. Jag vet ju vad jag har att vänta och kan ju för det mesta hantera det och smärtan. Men jag är väldigt väldigt glad att jag har honom att luta mig mot och att han tar hand om mig när det är som jobbigast.

Nä nu ska vi kramas i soffan lite innan jag måste sova. Börjar kl 8.00 imorgon. Suck.

God natt
Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej =)



Ska med sova snart, fast först äta upp grönsakerna och dippen som jag gjort iordning efter badet =)

Kramar!!

2009-04-24 @ 23:13:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Nej, rätt okej.

Sov så gott.

Kram

2009-04-24 @ 23:59:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0