Can´t stop

Oh my god.. jag kan inte sluta äta idag =) Är sugen på mat, glass och sånt heeeeela tiden!! Grillade karré till middag och smällde i mig rätt mycket typ 2 minuter senare var jag as sugen på daimglass så då åt jag det. Och så har det fortsatt..
Hade jag inte haft mens hade jag fan trott att jag var gravid.. men det är väl just det.. mens. Man kan ju bli lite lätt psyksjuk under den tiden, jag brukar då bli det =) Gråtig och hungrig som få..
Så inga snälla ord eller mjuka kramar på nån dag nu va! =) Då kanske niagarafallet startar!

På tal om nåt helt annat så undrar jag vad som har flugit i min hund.. hon håller på göra fall gropar i hela gräsmattan (iaf den som tinat fram) helt galen är hon. 3 gånger har jag fått bråka på henne och gå ut och gräva igen hennes hål.
Men.. nu kom jag på vad hon gör! Hon gräver en vallgrav runt huset så att inga dumma skurkar kan komma och ta oss.. smart hund jag har! Att jag inte har tänkt på det själv.. kan vi fylla den med hajar sen. Bli super ju =)



In action!!



Men vaddå??!! Fick jag inte göra såhär??


Nåja.. är bara gräva igen och se glad ut.
Imorgon tänkte jag tvätta och städa lite. Är det fint väder kanske jag åker ner på stan en sväng. Tacos till middag tänkte jag.. är så j*vla gott med tacos! Jo..måste ringa och boka tid för pricktest/allergiutredning för mig.. måste ta reda på vad det är för fel. Börjar ju må dåligt och svider som tusan i ögonen när jag är på jobbet.

Nä nu ska jag börja dra mig mot sängen.

God natt Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Mia ni kanske har lik nergravda under ert hus.. eller nan skatt :) HAHA! Du ar sa soot.. jag alskar att lasa alla era bloggar :) En san himla smart grej och sa lyckas man halla sig uppdaterad om vad ni gor om dagarna! Love ya

2009-04-15 @ 02:29:18
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Tessi

åååh! fuskis! jag vill oxå vara allergisk mot Ica!!

2009-04-15 @ 09:32:35
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

ha ha allergiskt mot ica, det hade varit nått :)

2009-04-15 @ 15:10:39
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

söt hon är India jag tycker groparna var fina ;)

2009-04-15 @ 18:21:35

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0