090416

WHY???!!
Jag såg wspa´s reklam på en sida och så var det en jätte söt hund som tittade upp i kameran med sorgsna ögon och var tovig och ruggig i pälsen, under bilden stod det: Livet på gatan är hårt. Och ja.. så var hela tangent bordet blött. Har alltid blivit väldigt berörd av djur  men efter att jag skaffade India så har det blivit sååå mycket värre. Kan inte se nånting som har med lidande djur att göra utan att bryta ihop. Direkt när jag såg den där bilden och läste texten så tänkte jag på India. Att det har varit hon. Och att det finns så oerhört många hundar (och andra djur) som lider och plågas varje dag. Mitt hjärta brister varje gång jag tänker på hur hon har haft det. Förstår inte hur endel människor kan vara så grymma!! Ge mig alla hemska människor och en rostig kniv är allt jag säger. Visst är jag jätte glad att jag har lyckats rädda en misshandlad och övergiven hund men det räcker liksom inte. Alla dom andra då? Vem hjälper dom?








Min fina ängel

Kommentarer
Postat av: Miiii

Nåå gumman! Jag förstår dig verkligen, det är så grymt med alla hundar så far illa. Är verkligen underbart fint att du tagit hand om India som höll på mista livet den stackaren. Hon e verkligen fin!

2009-04-17 @ 08:44:53
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch ja världen är hemsk :(

2009-04-17 @ 20:19:15
Postat av: J

söt !

2009-04-27 @ 19:48:01
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0