090412

Blä va jag har ont i magen.. dock "bara" mensvärk men satans ont gör det iaf. Har bara haft alvedon hela dagen också men det hjälper ju inte ett skit! Nu har jag tack och lov fått tag i pronaxen så nu ska jag väl kunna sova inatt. Annars får jag väl ta till dom tunga drogerna =)

Igår var det iaf jättekul! Kom på att jag faktiskt visst ville dricka så jag bad mamma om skjuts hem från krogen på natten. Hon är så snäll min mamma =)
Vi blev riktigt många hos Marie och vi spela spel och sjöng singstar. Supernice =)
Segt som fan att jobba idag bara.. grymt skönt att jag började så sent men jag har varit tok trött ändå.

Tänkte göra amerikanska pannkakor till frukost imorgon! Blev grymt sugen på det.
Imorgon kommer min älskling hem också.. ska bli skönt. Hatar att vara ensam.

Nu ska jag ta lite tabletter och lägga mig och försöka sova.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0