090409

Åh vilken gullig överraskning jag fick igår när jag hade gått och lagt mig! Hade precis somnat så vakande jag av ett sms av Magnus och så undrade han om jag hade märkt nåt i sängen. När jag började kolla runt under alla kuddar och sånt så låg det ett påsk ägg där! =) Han är så söt min älskling! Saknar han redan hur mycket som helst.

Igår på våran "planerings kväll" inför USA gick det väl sådär.. vi satt mest bara och surrade men vi bokade iaf hotell rummen! =) Och så åt vi frukt med vaniljsås. Mums!
Kul att sitta och surra av sig lite.

Idag är jag ledig.. men jag mår lite konstigt. Ska duscha och äta lunch och lite sånt och blir det bättre så ska jag ta mig ner till stan och träffa lite folk! =)



Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

aaah vad sot han var Magnus!! :) Va bra att ni bokat hotellrum! :) Ringde ni??? Gick det bra... namnde ni vart brollop o sa dom hur mycket det skulle kosta totalt??! :)

2009-04-09 @ 16:07:13
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0