090406

Blä.. idag är jag lite bitter! Hade ju sparat 3500kr till USA den här lönen men så har vi ju fått en elräkning som heter duga så nu idag måste jag ta 2650kr från dom pengarna för att kunna betala elen! MORR!!!
Men jag kommer nog ha tillräckligt med pengar ändå. Annars får jag väl ta på kredit.. hihi.

Så idag måste jag till banken och sen måste jag tvätta och städa för det ser ut som fan här hemma! Blir lätt så när det är fint väder som igår och i lördags hade vi inte tid att plocka undan efter oss heller. Nåja.. kallt och blåsigt ute idag så jag har faktiskt inget emot att var inne och städa!

Nä nu ska jag dricka upp min smoothie med hallon och blåbär (supergott!) och sen fara till banken! Jo just ja..måste komma ihåg att köpa hund schampoo också. Hon har rullat i nåt som inte luktar så gott =)

Ha en bra dag sötisar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

vi har också fått jättehöga elräkningar nu på sistonde.. så trist när sparpengarna går till sånt

2009-04-06 @ 20:52:57
Postat av: Marre

usch va suuurt!!!! trist! :(

2009-04-07 @ 16:44:24
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

jo verkligen jobbigt me så höga räkningar, ja och adam betalade 5000 kr var denna månad i räkningar, var inte lite det!!!! :( usch. men men.. man hinner ju få nåra löner till så :) får spara dem!

2009-04-07 @ 17:40:35
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0