Träningsvärk..

Kommer nog känna av lite träningsvärk ett par dagar tror jag =) Men det var verkligen jätte härligt att komma upp på häst ryggen och fara ut i skogen en sväng! Tur att vi tog det lugnt.. annars hade jag nog varit helt rörelsehindrad i några dagar.. haha. Super mysigt! Kommer absolut att rida med Ingela fler gånger!

Efter att jag hade varit hos Ingela så kom jag hem, duschade och sen har vi inte gjort många knop älsklingen och jag.. ätit lite och sen har vi bara segat på soffan.

Har kommit fram till att jag måste köpa varma ridvantar och täckbyxor.. börjar vara rätt kallt ute. Och jag fryser ju alltid typ häcken av mig på vintern så jag behöver verkligen varma kläder!

Imorgon blir det att jobba.. 15.15-21.15.. rätt skönt pass men trist ändå.

Just ja.. dom ringde från Make up store igår kväll.. hade helt glömt att jag hade skrivit upp mig på en lista om att vara sminkmodell den 29:e november (tror jag det var) skulle ju som vara en kul grej men just nu känner jag mig inte så sugen. Dom ringde iaf och sa att det var inför-möte den 19:e och att dom ville att jag skulle komma. Jobbar egentligen då men jag får väl höra om jag kan byta pass.. brukar ju inte vara några problem. Sen får jag väl se efter det om jag vill eller inte.. men man skulle få en massa smink som tack lät det som å det är ju alltid kul! =)

ajja.. ska gå och slå igång en tvättmaskin och sen ska jag lägga mig på soffan och kramas med min älskling och lilla vovven.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej goosbruden! Jag var sminkmodell for Makeup Store i Ostersund en gang.. det var jatteroligt :) Hehe... coolt att du ska vara det! :) Wiii jag planerar brollopet FOR FULLT NU! Aaah vilken bra fest det kommer bli! PUSS

2008-11-12 @ 22:43:06
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0