Myyys =)

Har just kommit in från en helt underbart mysig promenad med lilla India.. vi var ute i drygt en timme tror jag. Var sådär lagomt kallt också.. runt -5 grader när vi gick.. hon var lös hela promenaden och hon skötte sig alldelens utmärkt.. fast visst märks det lite att vi inte har varit ute och tränat på länge. Vi har lyckast tappa bort hennes flexikoppel.. har inte den blekaste om vart det har tagit vägen.. iof så använder vi ju nästan aldrig koppel på henne men det är ju bra att ha ändå! När hon är hos mamma och pappa så går hon ju i koppel för hon lyssnar nog inte riktigt så bra på dom när hon är själv med dom. Då måste hon ju iväg och leta matte =)
I ett dike efter vägen som vi gick på hade dom lagt nån slags plast som det hade kommit snö på och när liten kom i full fart och skulle springa på det där så vart det ju inte så lite halt.. åh va jag skrattade åt henne! Så himla söt.. halkade omkring som en tok och blev helt vild och busig =) Hon slog säkert 10 kullerbyttor!

Igår tog vi det riktigt lugnt.. var iväg och åt middag hos Andreas och Sosso på kvällen och jag gjorde min första olovliga på vägen hem.. fast det var ju bara på skogsvägar långt ut i skogen så det räknas knappt =) Älsklingen fick tillåtelse att ta en grogg för jag mår ändå illa hela tiden nu så då kunde ju jag lika gärna stå över. Nästan alltid när jag äter nu så börjar jag må illa.. så jävla jobbigt när jag verkligen älskar mat! Jävla p-piller. Hoppas jag inte behöver äta dom så länge till! Rikitgt skönt att gå promenad och skingra tankarna lite och så mår jag mycket bättre när jag är ute och går med India också.. illamåendet går som över lite då. och så är hon alltid så söt och go så man bara ler och skrattar hela tiden =)

Ska vila en stund nu.. blev helt trött efter prommisen och jycken ser helt färdig ut också. Sen ska vi åka till mamma och pappa och äta middag. Skönt att slippa laga själv =)

C ya!


--------------------------------------

Efter att vi hade varit hos mamma och pappa så for vi och hyrde film och köpte godis.. vi hyrde "Flickan i källaren" och den var verkligen... tatatatatataaa.... skitkass!! Fan alltså.. både jag och älsklingen tyckte att det var nog helt klart den sämsta ever! Se den inte!

Upptäckte just att jag glittrar typ överallt också.. men jag vet inte vart det kommer ifrån.. har inte så mycket som rört nåt smink eller sånt på hela dan. Måste ju vara min glittrande personlighet! Hahaha.. =)

Nä nu sova! Natti natti

Kommentarer
Postat av: Miii

Oh herregud, Maria!! Du skulle frågat mig innan om film fanskapet.. jag o Adam har sett typ 7 minuter av den för det sög ju verkligen... blä!! Hehe..



Va kul och mysigt för dig och promenera med vovven :) hihi hon e så söt..

Kraaaaam!

2008-11-17 @ 18:05:26
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja men det är klart! de kommer från insidan=)

2008-11-18 @ 09:17:02
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0