Kvälls tur i skogen..

Jag, Magnus och hans bror Niklas var iväg en sväng till granbergskojan vid nio tiden ikväll och nu har vi precis kommit hem. India fick följa med och det blev hennes första riktiga skogspromenad.. jag tror hon tyckte att det var riktigt spännande för hon for omkring och nosade och busade i snön. det var rätt mycket snö där vi gick så det blev lite små jobbigt och efter typ halva vägen så var lill vovven trött i benen och gick bakom oss i våra spår =)  På vägen tillbaka till bilen så fick jag bära henne dom sista 100 meterna typ för hon fick så mycket snöklumpar mellan trampbynorna så hon ville inte gå. Stackars liten!
Riktigt mysig var det iaf att komma iväg en sväng på kvällen.. fast lite läskigt att gå i skogen när det var helt mörkt! Fast vi hade ju ficklampor men ändå.. är ju som lite mörkrädd. Men det gick bra.. förutom när det flög upp 2 stora tjädrar ca 5 meter från mig.. då stannade hjärtat lite =)

Jo.. jag har fått min klänning som jag köpte på tradera också! Jättefin men jag är lite besviken för den var inte sådär lila som den var på bilden utan den är lite mer röd typ.. men fin iaf! Passar bra till julfesten.

Nä nu ska jag gå och sova.. ska ju faktiskt jobba imorgon!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Hej sot.. jag vill garna se en bild pa klanningen du kopt :) Du maste skriva oftare i bloggen.. tycker det ar sa roligt o lasa vad ni har for er back in Sweden!!

2008-12-01 @ 16:33:27
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0