Jag vill jag vill..

Åh.. VILL verkligen gå den där utbildningen till makeup artist!! Skulle vara helst enormt kul! Och sen kanske lyckas jobba med det också.. Yey! Stackars älsklingen har typ bara hör: "jag vill jag vill jag vill" idag.
Var en sväng och kollade på J och S husbygge efter middagen.. ser riktigt lovande ut =)  Och så har jag ju jobbat idag också 8-15.. och började nerräkningen direkt jag kom dit. God damn va less jag är! Har iof bara gått runt och tänkt på utbildningen och hoppats hoppats hoppats. Skulle vara såå nice. Har iaf mejlat runt lite och försökt ta reda på lite mer så nu hoppas jag på snabba svar.. och POSITIVA svar! =) Men det är väl bara dumt att hoppas för mycket också.. kommer bli så grymt besviken om det inte går som jag vill.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag.. är hungrig (som vanligt) den här tiden på dygnet.. men jag ska försöka hålla mig till mackor i fortsättningen.. börjar nästan se gravid ut snart.. haha. Åh jo.. har köpt världens godaste kola glass också.. den ska jag och älsklingen äta snart också. Men först mackor.. eller kanske lite köttfärssås med spagetti =)
Sen blir det sängen.. jobbar ju imorgon också. jävla ekorr hjul!

Hahah..
C ya!

har ju glömt

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0