Äntligen tisdag =)

Jag älskar tisdagar!  Dels för att jag bara jobbar 10-13.45 eller 10-14.45 och så jag ledig varje onsdag och varannan torsdag.. soooo nice!

Var runt i dom sista butikerna för insamlingen idag också.. fick med mig lantmanna också *överlycklig* fast 2 butiker hade inte sina chefer "hemma" så dom måste jag kika in till imorgon eller på torsdag. Sen är det beställning som gäller! Var och pratade med banken också.. måste ju starta ett konto också.. lättare sagt än gjort.. fanns ju bara ca 100 olika att välja bland.. hur ska jag veta vilket??!
Jo.. och så bokade jag tid för klippning hos Maria, så den 19:e kl 11.15.. då jädrans =) Ska bli helt enormt skönt!

Imorgon ska jag fara till Ingela och rida ut på en liten tur med henne.. ska bli riktigt rikigt roligt! Fast jag måste erkänna att jag är lite nervös! Är ju flera år sen jag red "på riktigt".. var ju på en turridning på western farm i sommras och det var helt underbart men förutom det har jag bara "åkt med" några gånger. Kommer ju inte ha nån hållning eller några muskler alls.. men men.. det får jag väl öva upp igen =)

Just ja.. började ju skriva mer i det förra inlägget men då kruppade allt ihop sig så det kom bara med några ord på slutet så jag skriver det nu istället.

På halloween när vi var ut och skakade våra lurviga så trodde jag att jag hade tappat bort typ hela  mitt liv på kvällen och på söndagen letade jag som en galning och kunde inte hitta nånting. Vände in och ut på allt och upp och ner på hela huset och när jag letade i juack fickan så kände jag nåt konstigt och när jag fiskade upp det så var det.. dadadadaaa.. en komdom! Hur i hela friden den har hamnat där har jag ingen aning om men lite kul var det.. speciellt med tanke på att nån stackare kanske saknade den på natten *asg* Och telefonen och korten och allt jag letade hade jag bara i fyllan å villan lagt på väldigt bra ställen =) typiskt mig.

Nåja.. ska väl tippa i säng nu. (utan att äta natt mat) haha..

C ya!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0