Sussa..

Hade precis tänkt gå och sussa men då kom en illamående attack och då är det ingen idé att försöka sova..då blir det bara värre. Så jag hamnade här istället.. för att vänta ut eländet. Brukar inte må illa av pencillin men så har jag ju aldrig ätit den här sorten heller. Men men.. det brukar gå över ganska fort.

Hände en lite lustig grej på jobbet typ 30 min innan vi stängde. Var bara jag och Frida som jobbade i kassan och det blev rätt mycket folk och långa köer så vi ringde Kalle som var på golvet så fick han komma och hjälpa oss lite. När han kom så bytte jag kassa så han fick sitta i min och typ 30 sekunder efter att han har satt sig så hör jag ett brak och en massa skramel och när jag vänder mig om så ligger Kalle på golvet under kassan. Såg inte så lite roligt ut! =) Stolen hade gått sönder och som vikt sig eller så.. men han hade hunnit få tag i kanten vid våg bandet så han föll inte helt baklänges som tur var. Tänk om jag hade suttit där när den gick sönder.. jag hade ju brutit ryggen minst! Som tur var så gjorde han inte illa sig nånting.

Imorgon får jag köra själv till jobbet! =) Undrar om jag kommer ihåg hur man gör? Hihi..
Har dock inte hunnit få körkortet än men jag får visst köra ändå.. bara jag har giltig legitimation med mig.. skulle jag bli stoppad så ser tydligen polisen att det är ok ändå. Blir först "riktiga" turen som jag får köra min nya bil.

Nu har jag nog inte så mycket mer att säga..

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0