sjukstuga..

Precis så känns det här hemma nu.. både älsklingen och jag är sjuka. Han har massa ont i halsen, stackars. Men jag börjar iaf känna mig bättre. Har dock upptäckt att antibiotikan gör mig lite illamående, lite komiskt med tanke på att jag slutade med p-piller av bland annat den anledningen =)  Tycker lite synd om lilla India.. vi måste verkligen vara riktigt tråkiga! Men hon verkar då iaf inte bry sig så mycket.. hon är så nöjd när vi alla ligger i soffan och hon får ligga brevid oss å mysa =) Det är det enda som hon är väldigt krävande med.. närhet och mys. Hon behöver inga aktiviteter eller långa promenader, visst tycker hon det är kul när man gör det men helst vill hon ändå bara ligga och kramas =)

Ska nog ta och slita upp älsklingen ur sängen en stund nu.. vill vädra sängkläderna lite, man brukar känna sig lite piggare och fräschare när dom är ny vädrade.
Sen ska jag nog tvätta lite, vi fick ju en avfuktare i julklapp av mamma och pappa och nu torkar kläderna jättefort! Rikitigt bra.

Marre: Den heter "Barn hemmet".. det är nån spansk film, verkar vara rätt bra faktiskt! Ska åka in och lämna igen den och hoppas att dom har en till som går att se på.

Marie: Jo meningen med dom här tabletterna Hiprex (tror jag dom heter) är att dom ska verka förebyggande mot urinvägsinfektion. Så nu först äter jag vanliga antibiotika i 5 dagar och sen hiprex i 6 månader. Så sen ska jag nog klara mig ett tag =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

Jaha, mot urinvägsinfektionen.. okej.. då hänger jag med!! Hehe Barnhemmet, den fick jag av Adam i julklapp, den har vi sett, mycket bra. spännande :) synd att den inte funkade, men ni får säkert en ny. Vi höres gumman.

2008-12-28 @ 16:28:21
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0