Prata ut..

Har just pratat ut ordenligt med Marie om allt.. min dumma sjukdom och det känns verkligen jätteskönt! Tack så jättemycket gumman! Känns verkligen att du bryr dig och det känns skönt att prata med dig.. mår alltid bättre efter att vi pratat.

Känns iaf skönt att ha usa resan att se fram emot och att både jag och Magnus ska fara. Kommer bli helt underbart! Ska bli såå roligt att träffa Marre igen =) Så nu är det köp stopp så vi kan shoppa mycket i usa istället =)

Känns så bra att jag har min älskling som tar hand om mig också och min lilla vovve.. hennes päls är alldelens utmärkt att gråta i. Och så är hon så bra på att slicka bort tårar. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Magnus. Puss på min älskling.




 
Här är hon så söt och jagar en fluga som sitter i lampan =)
(om jag hinner ladda upp den inna det blir strömavbrott!)

Nu ska jag slänga mig på soffan och se om det är nå på tv.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Aaah gumman! Saknar dig jattemycket.. ska bli helt underbart att traffa er igen. Alla mina gummor.. nu ar det bara 6 manader kvar :)

2008-12-12 @ 23:42:34
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miii

Nåå gumman!! :) va glad jag blir att du känner så, jag bryr mig verkligen om dig och tycker det är så jobbigt för dig att du fått det här, du har alltid mitt stöd gumman, de ska du veta! :) Vad söt du är, såg du Sex and the city filmen efter.. :) KRAM sötnos!

2008-12-13 @ 14:56:37
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

naw vad hon är söt=) gjord av socker!

2008-12-14 @ 19:58:16
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0