Ny bil =)

Jodå.. vi träffade dom efter ett tag.. fast bilen hade dött för dom i vittjärv =) Men vi kom fram till att det var ett enkelt fel så vi bytte ändå.. fast dom fick ge mig 2500kr och så behöll jag sommardäcken med dom snygga fälgarna.. dom kan vi nog sälja för typ 3000kr så det blir nog bra.
Den var inte alls svart som vi trodde utan den är mörk lila.. nice =)



Såhär ser den ut!

Tyckte riktigt synd om dom..  stackarna hade kört 35 mil enkel väg och sista 3 kilomterna så dör bilen.. man riktigt såg paniken i deras ögon =) Vete tusan hur dom hade tagit sig hem annars. Huvva! Tur att dom fick ta min super golf =)

Nåja.. ska tvätta och fixa lite med den imorgon tror jag. Och på tisdag får jag äntligen köra igen! Yey!! =)


Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

Nice bil :) och tur att magnus visste vad felet var så ni inte köpte en bil som inte fungerade :) Vad skönt för dig att kunna köra igen sen. kram

2008-12-27 @ 14:53:48
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0