Ledig 2 dagar =)

Åh va skönt det ska bli! Har ju iof varit ledig helgen och bara jobbat mån, tis den här veckan men det känns som evighets långa dagar! Ska verkligen försöka ta tag i det här med tapetseringen nån av dom här dagarna också.. så man iaf har fixat under arbetet! För det klarar jag.. själva uppsättningen av tapeterna tror jag nog jag lämnar till min darling =) Även om jag säkert skulle vara grymt bra på det!

Har väl inte hänt så jättemycket idag.. började lite jobbigt med strömavbrott på morgonen.. jobbigt att försöka göra sig iordning i mörkret kl 8 på morgonen.. men men gick väl hyfsat, ingen som dog av chocken att se mig iaf =) Sen var det jobba sig lite och sen kom älsklingen och hämtade mig så handlade vi lite, hem och gjorde middag (Kyckling å pot.sallad) Sen har vi mest segat på. Är så enormt trött hela tiden nu igen.. blev ju lite bättre där ett tag men nu är det tillbaka.. har nog med sjukdomen att göra, har ju lite mer ont i magen nu också + att jag sover dåligt också.. tar flera timmar att somna och sen vaknar jag bara hunden hickar till och då är jag vaken igen i flera timmar. Dumt!

Hihi.. på tal om vovven =) hon har varit helt vild idag! Bara pratat och pratat.. och inte har hon velat vara ute nånting. Bara järnet ut å kissa å så in igen. Hon stod och busade och skällde på oss i säkert en timme och vi härjade och hade oss.. skit kul =)

Har kollat på USA resor ordentligt nu också.. jädrans vad det skiljer i pris! Har iaf hittat en som verkar bra nu för 5574kr och det ska vara med skatter men jag mejla dom och frågade för säkerthets skull så dom inte har några dolda avgifter eller så. Det enda som var dumt där var avbeställningsskyddet om man skulle behöva sånt måste ha läkar intyg för att få tillbaka pengar isåfall. På resia kostade resan ca 7100kr men där ingår avbeställningsskydd och man får avboka för vad som helst, man behöver ingen speciell anledning och det är ju bra. Inte för att vi ska avboka men utifall liksom. Måste samlas alla som ska med och fixa färdigt det! Blir nog bra =)




En busig liten vovve från tidigare idag. Hon älskar att riva papper =)


Nåja.. ska väl hitta på nåt nu tills jag blir så trött att jag faktiskt somnar. Älsklingen och India sover redan. Tråkfisar =)


Kram



---------------------------------------

Åh du milde himmel va rädd jag blev just! Å min lilla India också. Det rasade från taket och det lät som hela huset skulle rasa! Fast älsklingen bara sov vidare =) Var tvungen springa ut å kolla så inte min elwoodii och mina lyktor blev mos men dom hade som tur var klarat sig!

----------------------------------------

Nä nu jädrans ska jag gå och sova.. känner mig faktiskt tillräckligt trött för att sova nu! *hoppas*


Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Hej gullunge :) Ni verkar ha det sa roligt darute i Kuson :) Hehe... roligt o lasa alla galna aventyr du skriver om! PUSS

2008-12-17 @ 00:56:22
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0