Julmys...

Idag har jag varit riktigt aktiv! Först har jag jobbar 9-13.45 och sen for jag och älsklingen till Luleå och han shoppade dom sista julklapparna och jag var bara med för att shoppa =) eller nä det har jag inte råd med. Men det var som lite mysigt iaf.

Sen när vi kom hem så har vi bakat chokladbollar och pepparkakor och slagit in paket.

Nu är det snabb städning som gäller för det känns ju lite roligare att vakna upp till ett välstädat hus på julafton!




Fina pepparkakor =)



Å så lilla sötis India som slöar!

Nä nu är det snabb städning som gäller!!

God Jul på er alla! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Ah vilka jattefina pepperkakor :) MYSIGT!

2008-12-24 @ 00:17:41
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0