JULKLAPPAR!! =)

Nu är jag i princip färdig med mina julklappar ( törs dock inte skriva vad det har blivit iaf nån i familjen skulle råka läsa det här) =) Men riktigt kul och bra känns det! Mest nöjd är jag nog med det som Magnus ska få.. tror och hoppas att han kommer bli jätteglad. Har bara pappa kvar.. är alltid så svårt.. han har som allt han behöver och så är han ju kille.. alltid svårare att köpa till killar tycker jag!
Kom gärna med förslag på vad en pappa kan tänkas vilja ha!

Annars har jag inte gjort så mycket idag heller.. varit och shoppat lite på stan och fixat färdigt älsklingens julklapp hos mamma och pappa. Igår var jag knappt ut genom dörren.. ute med India lite och skottade lite snö som rasat från taket för att bli trött.. men det hjälpte inte.

Läkaren ringde idag också (var egentligen imorgon dom skulle ringa men men..) pratade massa om min sjukdom och vad jag har för alternativ å så.. (inga alls typ) men vi kom fram till att det bästa nog är att jag slutar med p-pillrena som jag ändå inte tål och så väntar vi och ser hur länge jag klarar mig. Hoppas det blir länge! Sen blir det den tunga behandlingen med sprutor å de under 6 månader. Men det kändes som ändå skönt när jag hade pratat med henne.. att vi har lagt upp en plan som. Frågade också om det här med att jag har så grymt svårt att somna/sova och hon sa att det nog beror på att jag mår dåligt och kroppen är orolig. Ska iaf avvakta ett tag och se om det blir bättre annars ska jag få tabletter.

-----------------

Nu har jag suttit å knåpat å klippt å haft mig och slagit in presenter så min rygg känns som en ostbåge men ojoj va kul det är =) Måste verkligen börja med scrapbooking igen! Tar sån tid bara! Nu längtar jag tills på söndag för då ska vi ta in och klä julgranen! Yey =) Och vi ska såklart ha en levande gran.. allt annat är otänkbart! Är så himmla mysigt att klä den och pyssla på =) Och sen luktar det så gott av barren.. hoppas bara att India låter bli pumlorna och glittret! Förra året hade jag ingen gran för då var hon så ny och skraj för allt konstigt men hos mamma och pappa hade hon stirrat på granen ett bra tag och sen gått fram och nosat för att sen börja bra ner glitter och tugga i sig. Inte så roligt när det ska komma ut igen sen! Som tur var så hann hon inte äta så mycket =)

Nu ska jag ta och krypa ner och försöka sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Men det ar det som ar grejjen... jag holl pa att ata fran olika kartor eftersom jag forskjutit min m nagra ganger tidigare, sa jag forsokte ata fardigt pa dom kartorna och sen sa glomde jag bort vilken dag jag var pa... och kom inte ihag om jag tog mitt piller igar morse! Sa nu ar jag jatteforvirrad... :/ Hehe

2008-12-19 @ 03:12:02
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Marielle Klagmann

Vi har ocksa problem med Ryans pappa.. vi har kopt julklappar till alla utom Franz.. vi vet inte riktigt vad vi ska kopa... hmmm kanske nan bok med na intressant fakta :) nat som han ar intresserad av??! Eller onodig fakta du vet :) PUSS

2008-12-20 @ 02:52:41
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0