Julgrans krasch!!

Vaknade typ 06:50 eller så av ett högt brak följt av glas krasch!! Absolut inte det roligaste ljudet att vakna av.. trodde först det var typ ett fönster eller så men efter nån millisekund kom jag på.. helvete! GRANEN!!! Å visst var det den som hade ramlat omkull, fattar verkligen inte varför för vi hade varit jättenoga med att ställa den rakt och allt sånt. Tillochmed älsklingen vaknade av kraschen och han är inte lätt väckt!
Somnade iaf om och sen när vi steg upp så var det bara att börja sopa upp krossade pumlor och dammsuga glas splitter. 9st pumlor gick sönder och några "istappar".. men men.. får väl åka  och köpa nya. Annars klarade sig granen och pyntet rätt bra..
Tur att inte India fick glas i tassarna.. men jag stängde in henne medans jag städade bort allt.

Nåja.. nu ska jag göra mig i ordning innan jobbet!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0