India's nya skor!

Idag har India fått skor.. äntligen! Hon behövde dom egentligen redan förra vintern men jag trodde att hon skulle vänja sig vid snön men icke! Hon får stora klumpar mellan tårna som hon blir hysterisk på och jag har provat klippa bort det mesta av håret mellan tårna och trampdynorna men då får hon kramp istället.. och klumpar så nu fick det bli ett par skor.
Hon uppskattade dom inte direkt så jätte mycket när vi provade dom första gången men hon vande sig snabbt och jag tror faktiskt att hon tycker att det är rätt skönt!


India provar sina nya skor


Försökte få upp filmen direkt i bloggen men jag fatta fan inte hur man gör??! Jaja.. ni kan se den om ni klickar på länken iaf.. så gryymt söt är hon! =)

Och så har vi bakat saffrans bullar idag.. jag och älsklingen.. men mest jag =) Han tycker inte riktigt att det är lika kul som jag =)
Så nu ska vi gå och prov smaka!

C ya!


Kommentarer
Postat av: Marielle Klagmann

Vad har du for email???

2008-12-11 @ 16:29:59
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0