Hmm.. kanske dags att skriva igen!

Jo.. har som inte haft så mycket tid över för att sitta vid datorn! I onsdags var jag och älsklingen till ikea och shoppade lite, men vi måste åka en sväng till snart för det var massa mer grejer vi behöver men inte kunde köpa då för vi måste mäta och göra plats och sånt. Men det var jättekul tyckte jag iaf, Magnus var väl inte lika exalterad men när vi kom hem så erkände han faktiskt att det inte hade varit så farligt och att han också tyckte det var lite kul. Sen hemma igen så hjälptes vi åt att skruva ihop en hylla/skåp eller vad det då heter till badrummet och vi är värsta teamet =) Var roligt att bygga tillsammans, fast först sa jag att BARA jag skulle bygga den men sen kom det nå konstigt med beskrivningen och massa saker så då fick han komma och hjälpa mig =) Blev jättefint när vi var klara!

Och så har det varit personal fest också.. var väl inte direkt den roligaste jag har varit på men helt okey ändå tills det blev tråkigt =) Men jag tror mycket berodde på att jag hade jobbat från kl 08.00 den dan och stressat järnet för att hinna fixa mig och allt så när jag väl slappande av så blev jag sååå trött! Vi for iaf till pite havsbad och käka.. maten var väl hyfsad men inte mer.. efterrätten var iaf god! Åt först min jätte portion och sen Marie och Jannice's som dom inte orkade =)  Vi trodde att det skulle vara den där storm föreställningen men det var det inte.. bara nåt beige dansband likande som stod och sjöng bajs låtar hela tiden så efter ett tag blev vi less och drog med taxi till Boden istället ( Jag, Marie, Tess och Jannice) alla dom andra drog ut på ICE men jag var så trött och längtade hem till älsklingen och India så jag for hem istället. Grymt skönt! Lite tråkigt att det blev så men vi orkade inte stanna..

Ikväll när jag kom hem från jobbet så hade vi lite myskväll med glögg och ostbricka å godis å lite annat gott, det var mysigt =) Känns så bra att vara vara nära varann!


Sen har det nog inte hänt så mycket.. Känner mig lite små hängig och så fortfarande efter läkar besöket men försöker att inte tänka på det så mycket. Men på tisdag ringer en läkare och vill veta hur vi vill göra och hur vi ska fortsätta behandlingen och jag har ingen aning om vad jag ska säga. Hur ska jag kunna veta vad som är bäst?!

Nu sova..

C ya!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0